Tuesday, April 13, 2010

kembali..

Posted by Ina zz at 11:27 AM
kembali dari pengembaraan yang panjang..kembali berpijak di bumi yang nyata..kembali ke pangkal jalan..kembali menulis diruang blog yang sudah berbulan2 terbengkalai..ya..sudah agak lame tidak menulis di ruangan ini..di teratakKJ aku yang usang..

bukan tiada masa untuk menulis sepanjang waktu itu..bukan tiada idea untuk memulakan tinta..bukan juga kekangan kerja yang melambak2..tapi entah la mengapa hati dan tangan aku susah sangat nak menaip khasnya untuk blog ini..mungkin juga aku tidak mahu menulis pe2 perkara dalam keadaan hati aku yang cukup lemah dan kekuatan yang tahap minima..mungkin juga aku tiada mood untuk menulis..tapi itu bukan penghalangnya..kerna melalui coretan tinta ini..aku boleh meluahkan segala ape yang ade dalam diri aku..memberikan ketenangan dan kebahagian hati aku..

cume satu aje yang aku tahu sekarang..masa yang lalu xkan kembali..masa hadapan satu yang tiada kepastian..tetapi hari ini satu anugerah untuk aku kembali menulis..menulis pe2 sahaja..meneruskan ape yang terbengkalai..ya..aku tahu aku perlu teruskan perjuangan aku! chaiyopp!!!!!

0 comments:

 

Usang@KJ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review